The Rabbit Listened
Сликовница „Зека је слушао“, намењена најмлађима, говори о важности емпатије (слушања и присуства) и загрљаја (додира) као начина да се некоме ко је повређен пружи подршка у превазилажењу тешких осећања.
Тића је направио нешто изузетно на шта је био веома поносан, а онда му се то изненада срушило. Видевши да је веома тужан, животиње му прилазе са жељом да га утеше. Предлози које му дају кокошка, меда, слон, хијена, ној, кенгур и змија представљају различите начине на које људи покушавају да се ослободе ојађености. Гласови животиња и њихов начин обраћања дочарани су ономатопејама блиским деци, а саме животиње су, по својим увреженим особинама познатим из басни, пословица и народних поређења, симболични представници начина на које се људи боре са тугом коју осећају због губитка.
Тића ипак остаје потиштен све док се не појави зека. Само присуство зеке и топлина његовог тела помажу Тићи да се изрази и ослободи осећања потиштености и љутње, и да се оснажи како би поново почео да гради.
Кори Дорфелд, илустраторка и ауторка награђиване сликовнице „Зека је слушао“, живи у Минеаполису у Минесоти.
Једног дана Тића је решио да нешто направи.
Нешто ново.
Нешто изузетно.
Нешто величанствено.
Тића је био поносан.
Али онда, сасвим неочекивано…све се срушило.
Кокошка је то прва приметила.
„Ко-ко, ко-ко-да! Баш штета! Тако ми је жао, жао, жао што се то догодило!“
„Хајде да разговарамо, разговарамо, разговарамо о томе! Ко-ко, ко-ко-да!“
Али Тићи није било до разговора.
Па је кокошка отишла.